Hajrá két keréken!

Újra kedd.
A nap hozta a szokásos "formáját". Még mindig szeretem a keddeket. :)
Sok-sok nyitott kérdés került megválaszolásra, de még mindig nem értem a lista végére... és még mindig nem bírtam behozni magam.
Sebaj, holnap is nap lesz!

Délután aztán - másfél hét után először -, újra motorra szálltam.
Nem volt túl jó előérzetem... egészen addig, amíg a két térdem nem a tankot szorította úgy éreztem, semmi nem fog menni, mindent elfelejtettem, nagy beégés lesz a mutatvány, kezdhetem elölről az egészet.
Mégis: nagy meglepetésemre - és megkönnyebbülésemre - nem így lett!
Sőt! Végre maximálisan magabiztosnak éreztem magam, minden jól ment, az összes kör irányjelzéssel, hátra nézéssel, a megfelelő sebességgel, extrákkal megspékelve.

Ha belegondolok, hogy ha nincs ez a bő két hét kihagyás, már rég a forgalomban lennék... :(
Néha úgy tűnik, hogy csak nyújtjuk a dolgot, mint a rétestésztát, amíg aztán szépen lassan kivonul alólunk a motoros-szezon én meg itt maradok "félbe hagyva".

Persze lehet örülni a kis dolgoknak: holnap reggel végre újra szintet ugrok. Minden hátráltató tényező ellenére végre csak eljött a pillanat, hogy még egyet kerekítsünk azon a köbcenti-számon. Hm, de várom már! Hadd érezzem végre "felnőttnek" magam! :)

Minden esetre megpróbálom bevetni az összes "túlvilági" összeköttetésemet... hogy idén nagyon-nagyon hosszú, finom langyos őszünk legyen, kevés esővel persze. (Volt már abból az idén elég!)

Fiúk, lányok!
Szurkoljatok velem együtt a jó időért! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése