Konkrét

Végre valami pontos info a további fejleményekről: szeptember 28 - rutin vizsga.

Nem mondom, remeg a gyomrom, ha rá gondolok... de igazából csak két dolog miatt:
1. legyen olyan jó idő, amilyen csak lehet!
2. olyan bénának tartom a műszaki részt... az egész színjáték, hogy "most megnézem a kerekeket, ilyennek kell lenni, meg olyannak... kipróbálom a féket; ok, fog... bekapcsolom a lámpát; jééé, világít..." valahogy annyira idegen tőlem!

Sebaj, azt a pár percet valahogy kibírom majd mégis! A lényeg, hogy haladjunk! :)

Jaa, ígértem amúgy, hogy beszámolok majd a hétvége eseményeiről.
Hm. Semmi extra... a várakozásokkal ellentétben.
Csütörtökön vissza Budapestre, kis ez-az... nap vége.
Pénteken reggel eső, dugó, banki ügyek... munka, megbeszélés, utána járás, elintézés, orvosi vizsgálat, stb.
Ja, említettem, hogy pénteken szabin voltam? :)

De azért mégis csak megérte, mert az üzemorvos megállapította, hogy egészségesebb már nem is lehetnék, csak a stressz-tesztem lett egy ponttal több, mint a normális.
Meg is kérdezték: "Tudunk esetleg valamit segíteni?" Hm.

A hétvége további részét a szüleimnél töltöttem. Jó volt! Már nem is tudom, mikor voltam ott utoljára 2 napot egyfolytában. Még gombázni is elmentünk... kalandoztunk egy nagyot erdőn-mezőn és nem mellesleg szép zsákmánnyal tértünk haza. :)

Mindent összevetve tuti kis hétvége volt ez... még akkor is, ha az utazásból már igen-igen elegem van. Most is megtettem vagy 1000 kilómétert egy hétvége alatt... hatalmas táskákkal felszerelve, kocsival, vonattal, tömegközlekedéssel... Nagyon fárasztó ez az élet így!

De sebaj! Minden rendben!
Holnap kedd lesz! :)

Jó éjt addig is!

1 megjegyzés:

Veréb Teknős írta...

de jó Neked...tőlem meg sem kérdezték, hogy segíthetnek-e...és alkalmas lettem...
pedig lenne néhány e-mail amit tudnék nekik továbbítani, hogy megválaszolják! :))

a vizsgán pedig ügyes leszel úgyis...szóóval hajrá!

Megjegyzés küldése