Fél-Forrest

Már megint nem sikerült... és a fáradtság kerekedett felül.
Ezt utálom a fizikában: kevésszer hagyja magát legyőzni. Pedig én tényleg mindent elkövetek néha...

Vegyük először is azt az elhatározást, hogy naponta futok.... aztán mindjárt mondjunk is le róla.
Aztán itt a másik: mi szerint, mivel hétfőn csak egy kört tettem meg, ma kettő az adag. Ühüm. Ma is felettébb örültem annak az egynek, amit nevezzünk (következetesen) 7,5 km-nek.
Ami egy kis elégtétellel tölt el az az, hogy azért valamennyit sikerült javítanom az időmön: 35:47 (-2) sikeredett ma este.

Igen, tudom.
Ha néha rendesen aludnék... mondjuk..., biztos jobban menne ez is.
Ha végre erőt vennék magamon és NULLA cigit szívnék el naponta, még egy lapáttal rátenne a sikerre.
Ha... ha... ha.
Haha.
Ennyire azért ne szaladjunk előre! :)

2 megjegyzés:

hortenzita írta...

Cigi? Ezt nem is láttam, nem is olvastam.
Miért nem iszol meg inkább egy hideg sört a futás után? Az is ellazít, miközben a sör a legjobb izotóniás ital. :-) Komolyan.

Ági írta...

Igen-igen.
Egyáltalán nem vagyok rá büszke. Amióta itt vagyok újra az életem részévé vált.
Pedig egy egyszerű "nem veszem meg" megoldaná az egészet.... :(
A sör meg mostanában olyan furán esik... asszem maradok a vitaminos löttyömnél. :)

Megjegyzés küldése