Rain-Forrest

Esik.
Nem mondom, nagyon vártam már erre. A ma délelőtti kis futó zápor jó fülledtté varázsolta az amúgy is meleg levegőt. Az egész napot az a várakozás töltötte be, hogy "valami jön... vihar lesz".
Hát most itt van.

Egyetlen negatívumot tudok felhozni "ellene": futás közben eredt el.
Bár az elején még azt hittem, menni fog ez szakadó esőben is; be kell látnom, a természet győzött, s már megint jól félbe vágta a küzdelmeimet.
Két kör a terv. Mondom, 2 O!
De ha egyszer én vagyok puhány, máskor meg az időjárás tesz keresztbe, nehezen lesz ebből bármi is.

Jó-jó, íme az eredmény: 7,5 km - 35:30 (-2) perc.

Ebben az időben amúgy mi mást lehetne csinálni, mint takarítani?
Habár már jó ideje ablakot kéne pucolnom... ami ugye esőben kivitelezhetetlen.
Marad hát a többi.
Amire kész leszek, talán kezdhetem is az egészet előről - egy másik városban. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése