Tádááám...

Éééés, sikerült!
Egy fejezet kipipálva. Véletlen vagy sem (bár én abban nem hiszek), az általam kitervelt augusztus másodikai időpont végül valóságot öltött és ma délelőtt sikeres kresz vizsgát tettem.

Nagyon izgalmas volt, sok tanulsággal szolgált.
Félelmetesnek tartom kicsit, hogy azok a fiatalok, akik tizenéves fejjel káromkodva hagyták el végül a helyiséget hamarosan talán velem egy úton fognak közlekedni...
Büszke vagyok azokra a lányokra (asszonyokra) akik család, gyerekek és munka mellett felnőtt fejjel végül úgy döntöttek, hogy szereznek egy jogosítványt maguknak. Tanulnak és izgulva ülnek az érintőképernyők mögé... s persze kitűnő eredménnyel vizsgáznak!
Margó, Anikó - RESPECT!

Nem tétlenkedtem, rögtön fel is hívtam jövendőbeli oktatómat és megbeszéltük az első órám időpontját... már csak néhányat kell aludni. :)

Addig pedig - az első sikereket megünnepelendő - bemutatom Nektek őt:
Csak hogy valami kézzel fogható is legyen már ebben a kalandban.
Most már igazán alig várom a végét!
Holnap el is megyek magasszárú cipőt venni. ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése