Fáradt péntek

Tegnap ugyanazért nem készült bejegyzés, amiért ma is nehezen indultam neki: fáradt vagyok.
Az erőm utolsó tartalékait élem fel... meleg van és oxigén hiány... izzadás és rossz közérzet.

De azért történnek is dolgok. :)
Ma kaptam egy vizsgaidőpontot... amit azért nem írok ide le, mert félek, akkor valósággá válik.
Azt hiszem, ők úgy gondolták viccelek, amikor azt mondtam, hogy sietek és minél előbb szeretnék végezni.
Szóval reklamáltam.
Az eredménye az lett, hogy befizettem a vizsgadíjat... és remélem, hogy kapok egy új időpontot augusztus legelejére. (Én másodikát néztem ki magamnak! ;) )

Lesz most egy hetük kitalálni, hova tesznek ugyanis ezennel hivatalosan is megkezdődött a szabadságom. Egy hét Veszprém. Nagyon rám fér.

Úgyhogy megyek is, megnézem ma este milyen film megy a szemhéjam mögött... aztán holnap a nyakamba veszem az országot.

Vigyázzatok magatokra... egy hét múlva találkozunk! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése