Kresz +1

Ezen is túl volnánk.
Már nem tudom, hogy ötödik, vagy hatodik... mivel a szerdait kihagytam - akkor épp a gyakorlatban alkalmaztam a szabályokat, idefelé.
Amikor az x+1-dik 72 pontos tesztemet írtam, kezdtem magam nagyon értelmetlenül érezni.
Jó. Persze, hasznos ez a dolog, meg minden. És aranyosak az emberek is a csoportban. DE... (ok, ilyen irányú panaszáradatot már olvashattatok itt, úgyhogy most megkíméllek tőle titeket)

Ma kaptam egy könyvet is.
Hmm... hátha lesznek benne olyan információk is, amiket ténylegesen hasznosíthatok.
Mert hogy a tesztekben olyan műszaki kérdések vannak, amilyenekkel az életben már soha többé nem találkozhatok.

Melleseleg hőgutát kaptam... úgyhogy most el is megyek valami hideg helyre... Jó éjt!
Viszlát holnap Budapesten! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése