Kresz II.

Ezzel nem lehet betelni!
Ma megtanultunk megállni, várakozni, párhuzamosan közlekedni, besorolni, kanyarodni plusz az autóút és az autópálya különlegességeit.
Alig várom a többit! :)

Kulcsember lettem a csoportban, ugyanis összeállt bennük a kép, hogy ha én ezeket már mind végig csináltam egyszer, akkor esetleg hasznos tanácsokkal tudok szolgálni nekik is.
Hát persze!
Bár amikor elmagyaráztam, hogy a három úttestű útra az Andrássy út jó példa, mindannyian elég furcsán néztek.

De aztán ez a pár óra is eltelt hamar, még gyorsan tisztáztam, hogy nem Anikónak, hanem Áginak hívnak (fogalmam sincs, honnan szedhette a "tanító néni"... sokmindennek hívtak már, de Anikó még sosem voltam), aztán "haza" felé vettem az irányt.

Amikor kinéztem az utcára a szürke ezernyi árnyalatával találtam szemben magam.
Sajnos nem lett túl jó minőségű a kép, de azért megmutatom Nektek, mit látok az ablakomból: Ímé a szocreál. S persze fontos információ, hogy a lejjebb említett "sacske" szobor ott bújik meg valahol a naaagy kék ház mögött.

Jó éjt mindenkinek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése