Kresz IV, Forrest és a Vezér

Na igen.
Ettől féltem. Láncok, karok, csavarok, szelepek... Ki gondolta volna, hogy ennyi alkatrész van azon a kis helyen?!
De hát végül is ezt akartam, vagy nem?

Este leróttam a mai penitenciát, ami papíron 8 km volt.
Mivel semmi nincs, amivel lemérhetném, mennyi az annyi, csak saccolni tudok.
41 perc 32 másodperc (- 2 piros lámpa) jó tempóban - meg kell, hogy legyen.
Sokat töprengtem, milyen útvonalat válasszak magamnak... végül megtaláltam az ideális pályát: az Egyetem érintésével kilátogattam a "POP Corn"-hoz.
Ilyenkor már nincs az a nagy nyüzsgés arra felé, így egyedül az arcomnak csapódó ezernyi bogárral kellett megküzdenem az úton...

Még leszámolok pár félbe hagyott dologgal itt... aztán indulás Budapestre.
Vártok már? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése