Forrest és az ízelt lábú madár

Miután az éjjel viszonylag korán (értsd 1-kor) sikerült ágyba kerülnöm, ennek megfelelően négykor már ki is pattantak a szemeim.
Egy darabig küzdöttem az álommanóval, aztán úgy gondoltam, találok én ennél értelmesebb elfoglaltságot is.
Így hát, összekötvén a kellemeset a hasznossal futócipőt húztam és elindultam a hajnali csendben felfedezni a környéket.
Kb. 22 és fél percet futottam, ez az én átlagos tempómmal úgy 4 és fél km-t jelent.

Nagyon jól esett... csak így a dolgok végeztével le kell, hogy vonjak pár hasznos tanulságot:
1. ha ismeretlen környéken futsz, mindig vigyél magaddal térképet vagy legalább is egy busz bérletet, hogy haza tudj jutni.
2. esetleg az sem hátrány, ha olyan időben indulsz el otthonról, amikor mások is vannak az utcán és meg tudod kérdezni, merre a haza.
3. ha az előzők nem teljesültek, akkor legalább legyen valami fogalmad arról, hogy mi a csapásirány... nézz ki magadnak egy magas házat, ilyesmi (erre felé úgysincs nagy szintkülönbség, elég messziről látszanak a dolgok).
Rajtam az utóbbi segített... de azért összességében véve egész jól megoldottam a dolgot - és csak egy pillanatra ijedtem meg.

Ráadásul még haszna is volt. Nézzétek, mivel találkoztam az úton:
Lehet tippelni mi ez.
Egy lópatájú szitakötő? Esetleg egy szöcske lábú sas?
Nem tudtam meg. Viszont szívesen beszélgetnék azzal az emberrel, akinek ez a fejéből kipattant.

No, megszólalt az ébresztőm. Itt az ideje elkezdeni a napot! ;)

Szép keddet mindenkinek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése